-
La Generalitat inclou la variant de Sentmenat en el seu pla d'inversions pels propers anys
L'Ajuntament de Sentmenat celebra la decisió del Govern de la Generalitat d'incloure la futura variant de Sentmenat dins del nou Pla d'Inversions en Infraestructures de Mobilitat 2026-2036, una planificació estratègica que mobilitzarà més de 4.300 milions d'euros durant la pròxima dècada per impulsar les principals infraestructures del país. Aquesta decisió consolida la variant com una actuació prioritària i representa una gran notícia per al futur del nostre municipi.
Consulta els acords del passat ple ordinari de maig 2025
30-05-2025El ple es va celebrar el passat 29 de maig, en sessió ordinària del present mandat i pots recuperar en aquest enllaç.
Consulta els acords del passat ple ordinari d'abril 2025
25-04-2025El ple es va celebrar el passat 25 d'abril, en sessió ordinària del present mandat i pots recuperar en aquest enllaç.
Consulta els acords del passat ple ordinari de març de 2025
31-03-2025El ple es va celebrar el passat 26 de març, en sessió ordinària del present mandat i pots recuperar en aquest enllaç.
L'Ajuntament de Sentmenat ja pot emetre certificats idCAT
25-03-2025A partir d'avui dilluns 24 de març de 2025, ja es podran demanar cites.
Consulta els acords del passat ple ordinari de febrer de 2025
28-02-2025El ple es va celebrar el passat 27 de febrer, en sessió ordinària del present mandat i pots recuperar en aquest enllaç.