-
El Monogràfic de Cultura 2026 explora el diàleg entre literatura i art
L’exposició “Novel·les d’art”, un taller familiar i una tertúlia sobre El retrat de Dorian Gray protagonitzen la nova edició del cicle, dedicada a les relacions entre la literatura i les arts visuals.
Què fem si ens trobem un rusc de vespes?
03-11-2022Darrerament hi ha hagut diverses consultes sobre què fer si ens trobem amb un rusc de vespes, especialment les asiàtiques, que són les que ja es troben amb més freqüència.
AUDIÈNCIA CIUTADANA SOBRE LA FUTURA VARIANT DE SENTMENAT
09/06/2026L’’Ajuntament de Sentmenat informa que el proper dimarts 9 de juny, de 18 a 20 h, al Salonet del Coro, tindrà lloc una audiència ciutadana oberta a tota la població.
La sessió serà conduïda pels tècnics del Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, que presentaran i explicaran a la ciutadania el contingut de l’*estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental de la futura variant de Sentmenat.
6 - 9 anys: La tecnologia: com, quan i quina utilitzar
10/06/2026És una proposta pensada per a famílies, on reflexionem sobre l’ús de les pantalles, els límits saludables, l’impacte emocional de la tecnologia i com acompanyar els infants perquè en facin un ús més conscient i equilibrat, des d’una mirada pràctica i propera.
A càrrec de La Granja Ability Training CenterInscripció prèvia enviant un missatge a ensenyament@sentmenat.catL'activitat es portarà a terme amb un mínim de participants🌺 ROMERÍA 2026 🌺
13/06/2026La Casa de Andalucía de Sentmenat us convida a gaudir d’un dia ple de música, ball, tradició i bon ambient al Parc de la Riera.