-
La Generalitat inclou la variant de Sentmenat en el seu pla d'inversions pels propers anys
L'Ajuntament de Sentmenat celebra la decisió del Govern de la Generalitat d'incloure la futura variant de Sentmenat dins del nou Pla d'Inversions en Infraestructures de Mobilitat 2026-2036, una planificació estratègica que mobilitzarà més de 4.300 milions d'euros durant la pròxima dècada per impulsar les principals infraestructures del país. Aquesta decisió consolida la variant com una actuació prioritària i representa una gran notícia per al futur del nostre municipi.
El passat divendres 10 d'octubre es va commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental
16-10-2025A Sentmenat, la jornada va servir per donar visibilitat a aquesta realitat amb una taula rodona que va comptar amb la participació d'Àlex Marieres, infermer especialista en salut mental i vocal de salut mental del COIB.
Sentmenat reforça el seu compromís amb la cooperació internacional amb una aportació al Fons Català
16-10-2025L'Ajuntament de Sentmenat ha aprovat destinar 10.000 euros al Fons Català de Cooperació al Desenvolupament per donar suport a la Crida d'Emergència per la crisi humanitària generada per l'escalada de violència a Palestina i al Líban.
La diputada Rocio García Pérez visita Sentmenat
16-10-2025El passat dilluns 13 d'octubre de 2025, la diputada al Parlament de Catalunya Rocio García Pérez, del grup PSC-Units, va realitzar una visita institucional a Sentmenat amb l'objectiu de conèixer els projectes culturals del municipi.
Èxit total: El Club del Llibre omple Sentmenat de literatura!
15-10-2025El passat 8 d'octubre vam viure una trobada molt especial amb Estel Solé, autora de “Aquest tros de vida”, “Si uneixes tots els punts”, “Si no puc volar”, entre d'altres, al Teatre del Coro de Sentmenat.