-
Tot a punt per l'arrencada de la 39ª edició de la Pujada i Baixada a Guanta del proper diumenge dia 23 de novembre!
La prova començarà a les 10h del matí amb les curses infantils i continuarà fins a 10:30h, amb l’inici de la ja clàssica distància de 12,3km i d’una cursa de 6km. La recollida del dorsal i la samarreta s’efectuarà al Poliesportiu 1r de maig, al costat de la sortida i enfront de l’Ajuntament de Sentmenat, el mateix diumenge entre 8h i 9:30h.
El cadet Kilian Sáez aconsegueix la 5a plaça a l’Open Catalunya de tennis taula
22-09-2025L’esportista de Sentmenat signa una gran actuació a Sabadell, amb una fase de grups brillant i arribant fins als quarts de final.
Les denúncies per violència masclista creixen trimestralment un 6,6% a la comarca
16-09-2025En el primer trimestre de 2025, els quatre partits judicials del Vallès Occidental van registrar 704 denúncies, un 6,6% més que al trimestre anterior.
Termini per sol·licitar la subvenció Aprendre a nedar.
16-09-2025L'Aprendre a nedar és un projecte subvencionat que té com a finalitat afavorir que les famílies i per tant els infants puguin gaudir de l’aprenentatge de nedar d’una manera generalitzada donat que s’entén el mateix com a servei fonamental i d’interès públic en el que tots els infants d’I5 tenen el mateix dret a participar sense establir diferències entre ells.