Àlex Hidalgo aconsegueix el tercer lloc a la Lliga Nacional de Judo 2026
Dimarts, 23 de juny de 2026
El passat 20 de juny de 2026 es va celebrar a Villaviciosa de Odón (Madrid) la Lliga Nacional de Judo 2026, una competició de referència a nivell estatal que reuneix esportistes d’alt nivell.
L’esportista Àlex Hidalgo hi va participar en la modalitat per equips representant el club AJM, assolint un destacat tercer lloc a la 1a divisió. Aquest resultat posa en valor el seu esforç, compromís i capacitat competitiva en una de les categories més exigents.
Des de l’Ajuntament de Sentmenat es vol reconèixer aquest èxit esportiu, que contribueix a promoure els valors de l’esport i a donar visibilitat al talent local.