-
La Generalitat inclou la variant de Sentmenat en el seu pla d'inversions pels propers anys
L'Ajuntament de Sentmenat celebra la decisió del Govern de la Generalitat d'incloure la futura variant de Sentmenat dins del nou Pla d'Inversions en Infraestructures de Mobilitat 2026-2036, una planificació estratègica que mobilitzarà més de 4.300 milions d'euros durant la pròxima dècada per impulsar les principals infraestructures del país. Aquesta decisió consolida la variant com una actuació prioritària i representa una gran notícia per al futur del nostre municipi.
L'Ajuntament de Sentmenat rep una ampolla d'oli d'oliva verge extra Les Oliveres, un projecte familiar arrelat al municipi que aposta per la varietat autòctona Vera del Vallès.
26-11-2025L'Alcaldessa de Sentmenatha rebut aquesta setmana una ampolla d'oli d'oliva verge extra Les Oliveres, un producte que neix d'un projecte familiar estretament vinculat al nostre municipi i al seu patrimoni agrícola.Les Oliveres és el resultat de l'esforç i la voluntat de recuperar i tornar a posar en valor camps d'oliveres del nostre entorn que, amb el pas del temps i la manca de relleu generacional, havien quedat en desús.L'Ajuntament comença a treballar per tenir el primer Pla d'Igualtat Intern
25-11-2025“El dret fonamental a la igualtat de dones i homes constitueix un valor cabdal per a la democràcia i és una necessitat essencial en una societat democràtica moderna que vol eradicar el sistema patriarcal androcèntric i sexista. A fi que es compleixi plenament aquest dret, no només ha d'ésser reconegut legalment, sinó que, a més, s'ha d'exercir d'una manera efectiva implicant-hi tots els aspectes de la vida: polítics, econòmics, socials i culturals”, Preàmbul de la Llei 17/2015 d'igualtat efectiva entre homes i dones.
Sentmenat impulsa una jornada per combatre l'edatisme i fomentar l'envelliment actiu
24-11-2025Amb l'objectiu de reduir l'edatisme —la discriminació envers les persones pel simple fet de ser grans— l'Ajuntament de Sentmenat ha organitzat una jornada plena d'activitats per potenciar la salut, la socialització i l'envelliment actiu de la Gent Gran del municipi.
Resultats de la 39a Pujada i baixada a Guanta
24-11-2025Jordi Cienfuentes i Mariona Avila han guanyat aquest matí els mítics 12km de la històrica pujada i baixada a Guanta, celebrada a Sentmenat a la seva 39a edició, organitzada per La Sansi i l'Ajuntament de Sentmenat, amb 650 inscrits, un 25% més que l'edició anterior.
Tot a punt per l'arrencada de la 39ª edició de la Pujada i Baixada a Guanta del proper diumenge dia 23 de novembre!
18-11-2025La prova començarà a les 10h del matí amb les curses infantils i continuarà fins a 10:30h, amb l'inici de la ja clàssica distància de 12,3km i d'una cursa de 6km. La recollida del dorsal i la samarreta s'efectuarà al Poliesportiu 1r de maig, al costat de la sortida i enfront de l'Ajuntament de Sentmenat, el mateix diumenge entre 8h i 9:30h.