-
Obertes les inscripcions per a la 39ª Pujada i Baixada a Guanta
El proper diumenge 23 de novembre a les 10:30h se celebrarà la històrica Pujada i Baixada a Guanta.
Enguany, en la seva 39ª edició Els participants podran fer una de les dues distancies: els 12 km, o bé la versió més curta de 6km, per un recorregut que com en les últimes edicions tindrà sortida i arribada a la plaça de la Vila.
Els estudiants de 4t d'ESO de l’IES Sentmenat coneixen el Servei Local d’Ocupació
18-03-2024Una primera aproximació al món laboral i les seves tècniques de fucionament.
Èxit esportiu de les patinadores de Sentmenat!
13-03-2024Van quedar primeres classificades en el Campionat de Catalunya de Grups Xous Júnior Avançat.
"Si algun dia deixo de viure la vida com ara, serà perquè em deixi d'agradar, però no per la por"
12-03-2024Avui parlem amb l'Albert Segura. Gran aficionat a l'escalada de risc en parets de més de 1.000 metres, es dedica a formacions de muntanya i de rescat per a bombers professionals. Durant 10 anys ha sigut professor dels títols tècnics professionals de guies d'escalada. Ha viscut part de la seva vida a Sentmenat tot i que sempre ha viatjat arreu del món per fer allò que més li agrada i viure la vida plenament. Recentment, ha publicat el llibre "20 vidas".
Aina Bellerino i Alba Rodríguez, de l'Institut Sentmenat, presents al Certamen Atenea 2024
11-03-2024L'edició d'enguany es va celebrar al Coro de Sentmenat
Treballant en la promoció econòmica de Sentmenat
05-03-2024Reunió de l'Ajuntament de Sentmenat amb la Diputació de Barcelona.
Oktoberfest
24/10/2025Sentmenat celebra el seu Oktoberfest els dies 24, 25 i 26 d’octubre al Pavelló Primer de Maig, amb entrada lliure i consumició mínima de 5 €. Durant tres dies, el municipi viurà un ambient festiu amb gastronomia alemanya, música en directe i activitats per a tots els públics.
Curs d'iniciació a la producció musical i creació de ritmes
19/11/2025El curs es realitzarà a la sala Ecus per l'Associació de músics de Sentmenat, el pròxim 19 de novembre a les 19:00, hi ha places limitades, és gratuït i obert a tothom .