-
Obertura del Parc de l’Aigua de Sentmenat
L’Ajuntament de Sentmenat informa de l’obertura del Parc de l’Aigua, un espai lúdic pensat per al gaudi de petits i grans durant els mesos d’estiu.
El parc obrirà el pròxim 6 de juny i estarà en funcionament fins al setembre, amb horari diari de 10.30 a 14.00 h i de 16.30 a 20.00 h, a la plaça 1 d’Octubre. L’accés és lliure i obert a tota la ciutadania.
Sentmenat se suma al Dia Internacional contra l’LGBTI-fòbia
17-05-2026En commemoració del Dia Internacional contra l’LGBTI-fòbia, que se celebra cada 17 de maig, l’Ajuntament de Sentmenat se suma al manifest impulsat per la Comissió de Coordinació del Consell Nacional LGBTI.
Sentmenat presenta les millores de la línia e10 amb més expedicions i nous vehicles
15-05-2026Aquest matí s’han presentat oficialment a Sentmenat les millores de la línia e10 Sentmenat – Barcelona, una reivindicació llargament esperada pel municipi i pels centenars de persones que utilitzen aquest servei diàriament per anar a treballar o estudiar.
Sentmenat incorpora un nou vehicle al servei de neteja viària per millorar la recollida de papereres
15-05-2026L’Ajuntament de Sentmenat ha incorporat un nou vehicle al servei municipal de neteja viària amb l’objectiu de reforçar i millorar la recollida de papereres al municipi.
L’alcaldessa es reuneix amb el director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona
15-05-2026L’alcaldessa de Sentmenat s’ha reunit amb David Agustí, director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de continuar treballant coordinadament en diversos temes compartits entre ambdues administracions.
La Biblioteca Frederic Alfonso acull la presentació de l’exposició “Dona i justícia” i una conferència sobre les sentmenatenques durant la Guerra Civil i el franquisme
15-05-2026Una vintena de persones van assistir ahir dimarts 12 de maig a la Biblioteca Frederic Alfonso a la presentació de l’exposició “Dona i justícia: de l’estat liberal al franquisme en documents del Vallès Occidental”, a càrrec de Xavier Gayán Félez, director de l’Arxiu Comarcal del Vallès Occidental. Tot seguit, el professor i investigador Benjamí Benedicto va oferir la conferència “Les sentmenatenques a la guerra civil i als inicis del franquisme”.
AUDIÈNCIA CIUTADANA SOBRE LA FUTURA VARIANT DE SENTMENAT
09/06/2026L’’Ajuntament de Sentmenat informa que el proper dimarts 9 de juny, de 18 a 20 h, al Salonet del Coro, tindrà lloc una audiència ciutadana oberta a tota la població.
La sessió serà conduïda pels tècnics del Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, que presentaran i explicaran a la ciutadania el contingut de l’*estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental de la futura variant de Sentmenat.
6 - 9 anys: La tecnologia: com, quan i quina utilitzar
10/06/2026És una proposta pensada per a famílies, on reflexionem sobre l’ús de les pantalles, els límits saludables, l’impacte emocional de la tecnologia i com acompanyar els infants perquè en facin un ús més conscient i equilibrat, des d’una mirada pràctica i propera.
A càrrec de La Granja Ability Training CenterInscripció prèvia enviant un missatge a ensenyament@sentmenat.catL'activitat es portarà a terme amb un mínim de participants🌺 ROMERÍA 2026 🌺
13/06/2026La Casa de Andalucía de Sentmenat us convida a gaudir d’un dia ple de música, ball, tradició i bon ambient al Parc de la Riera.
Bingo Musical Drag per celebrar el Dia de l’Orgull LGBTIQ+
28/06/2026Ei, monarca! Que no se’t caigui la perruca! Prepara’t un bon eyeliner, treu la pols a les plataformes i vine a donar-ho TOT aquest 28 de juny als Jardins de Cal Milionari! 🌈
Arriba el Bingo Musical Drag per celebrar el Dia de l’Orgull LGBTIQ+ amb molt d’espectacle, música, humor i fantasía 💃🎤
La nit estarà dinamitzada per les increïbles Rossy Ho i La Lujuria Drag de la casa Dragkelarre, preparades per fer-vos cantar, riure i brillar com mai ✨