-
Sentmenat participa al Consell d'Alcaldies dels Petits Municipis del Consell Comarcal per posar en comú la gestió dels residus
L'alcaldessa de Sentmenat, Montserrat Rueda, va participar en el Consell d'Alcaldies dels Petits Municipis del Vallès Occidental, una trobada que va reunir tots els municipis de menys de 20.000 habitants de la comarca per abordar un dels principals reptes compartits: la gestió dels residus.
L'AMERC presenta 25 propostes per millorar el transport públic als polígons de l'Eix de la Riera de Caldes
13-10-2025L'Associació de Municipis de l'Eix de la Riera de Caldes (AMERC) ha presentat al Fòrum de Mobilitat Sostenible celebrat a la Llagosta les propostes per millorar el transport públic als polígons d'activitat econòmica del territori. L'estudi planteja cinc eixos estratègics i 25 actuacions per impulsar l'accessibilitat, la competitivitat i la transició ecològica, així com per reforçar la cohesió territorial i l'eficiència econòmica.
L'Ajuntament signa un conveni amb la Casa de Andalucía.
08-10-2025L'acord regula la col·laboració per promoure la cultura andalusa a Sentmenat.El dia 3 d'octubre, la presidenta de l'associació, Sra. Rosa Maria Villegas, en va reunir amb l'alcaldessa, Montserrat Rueda, per signar un nou conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Sentmenat i l'entitat Casa de Andalucía en Sentmenat.El Club d'Agility Occipaws de Sentmenat classifica un representant per al Mundial WAO 2026
08-10-2025El Club d'Agility Occipaws, entitat de nova creació al municipi de Sentmenat, continua sumant èxits esportius. Durant el passat pont del 6 al 8 d'octubre, el club es va desplaçar a Toledo per participar en les proves selectives del Mundial WAO 2026, que se celebrarà a Holanda el maig de l'any vinent.
Polinyà i Sentmenat es reuneixen amb Sagalés per parlar de millores en el servei de bus interurbà
03-10-2025Les queixes sobre la puntualitat, les freqüències i els problemes en l'aire condicionat han estat alguns dels temes tractats a la trobada
L'alcalde de Polinyà, Javier Silva, i l'alcaldessa de Sentmenat, Montserrat Rueda, s'han reunit aquesta setmana amb representants de Sagalés, l'empresa concessionària del transport interurbà de viatgers al territori.
8 Octubre, Club del Llibre amb Estel Solè
03-10-2025Aquest dimecres 8 d'octubre, a les 18h al Teatre del Coro ens visita Estel Solè, escriptora, actriu, productora i directora cultural.