Xerrada per ajudar els joves a trobar feina aquest estiu

Divendres, 15 de maig de 2026

El pròxim dimarts 19 de maig tindrà lloc la xerrada “Treballar a l’estiu”, una sessió especialment adreçada a joves que vulguin iniciar-se en el món laboral o trobar una feina durant la campanya d’estiu, tot i que està oberta a tota la ciutadania interessada.

La xerrada anirà a càrrec d’Esther Saez, tècnica de joventut del Consell Comarcal, que compartirà consells pràctics, recursos i eines útils per afrontar amb més seguretat i preparació la recerca de feina.

Durant la sessió es tractaran aspectes clau com ara:

  • Consells per trobar feina
  • Sectors amb més demanda de personal durant l’estiu
  • Com elaborar un bon currículum
  • Canals i recursos de recerca de feina
  • Preparació d’entrevistes laborals

L’activitat té com a objectiu oferir orientació i suport a les persones joves que volen aprofitar la campanya d’estiu per accedir al mercat laboral, adquirir experiència i millorar les seves competències.

Des de l’organització es convida totes les persones interessades a participar-hi i aprofitar aquesta oportunitat per preparar la seva recerca de feina amb més confiança i eines pràctiques.

Darrera actualització: 15.05.2026 | 11:43