Una biblioteca a l'abast de tothom

Dimecres, 11 d’abril de 2012
La biblioteca Frederic Alfonso i Orfila un servei cultural per tots els sentmenatencs La paraula biblioteca prové del llatí i fa referència a un lloc on els llibres es guardaven, les primeres biblioteques van néixer a Mesopotàmia i eren magatzems de taules de fang molt pesades i gravades amb un punxó.

 

Més endavant les biblioteques van tenir un desenvolupament com la d'Alexandria que es fundà al segle III a.C i que va arribar a tenir prop de 90.000 manuscrits.

 

A Sentmenat tenim sense anar més lluny la biblioteca Frederic Alfonso i Orfila, situada a l'edifici de l'antiga rectoria del passeig de l'església, un equipament que ofereix una àmplia programació d'actes culturals (Tertúlies, xerrades, contes, conferències, etc...) un espai on tothom hi pot trobar aquell llibre que busca, fer consultes per Internet o demanar assessorament literari.

 

La biblioteca disposa d'un ampli catàleg que, amb les noves tecnologies, podem consultar per Internet i que a més ens permet trobar aquell llibre que volem dins la xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

 

Gaudim de la Biblioteca !!!

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00