Michelle Lahoz Martínez es proclama campiona de l'Open Catalunya de Kickboxing
L'esport sentmenatenc torna a sumar un nou èxit. La jove Michelle Lahoz Martínez s'ha proclamat campiona de l'Open Catalunya de Kickboxing després d'aconseguir la medalla d'or en la categoria K1 femenina de -60 kg.
La competició, celebrada el passat 26 de setembre, va reunir esportistes d'arreu del territori en una de les cites destacades del calendari català de kickboxing. Michelle Lahoz va demostrar un gran nivell esportiu durant el torneig i va acabar imposant-se en la final, aconseguint el primer lloc de la seva categoria.
Aquest resultat reconeix l'esforç, la dedicació i les hores d'entrenament de l'esportista, que continua progressant en aquesta disciplina i portant el nom de Sentmenat a les competicions de màxim nivell.
Des de l'Ajuntament de Sentmenat volem felicitar Michelle Lahoz Martínez per aquesta meritòria victòria i per convertir-se en una referent de l'esport base i de competició, així com encoratjar-la a continuar treballant per assolir nous reptes i èxits esportius.
Enhorabona, campiona!