L’alcaldessa es reuneix amb el director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona

Divendres, 15 de maig de 2026

L’alcaldessa de Sentmenat s’ha reunit amb David Agustí, director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de continuar treballant coordinadament en diversos temes compartits entre ambdues administracions.

Durant la trobada, s’ha posat en valor la bona col·laboració institucional existent, especialment en qüestions complexes i en l’impuls de solucions per desencallar temes històrics del municipi, principalment en l’àmbit territorial.
Entre els assumptes tractats, destaca la pendent recepció per part de l’Ajuntament de l’estudi informatiu de la variant, així com l’execució de les parades de Can Vinyals i Pedra Santa i la millora de la connectivitat amb transport públic.
També s’ha abordat la necessitat de continuar avançant en matèria d’habitatge, amb la voluntat de poder impulsar promocions públiques en un futur proper.
Des de l'equip de govern s'agraeix la bona entesa institucional i la voluntat de mantenir un treball compartit que permeti continuar millorant la qualitat de vida dels sentmenatencs i sentmenatenques.
Darrera actualització: 14.05.2026 | 12:41