L'ALCALDESSA DE SENTMENAT ASSUMEIX LA PRESIDÈNCIA DE L'AMERC
L’equipament cultural de Cal Milionari, a Sentmenat, ha acollit aquest dimecres 24 de setembre una reunió de l’Associació de Municipis de l’Eix de la Riera de Caldes (AMERC) en la qual s’ha fet el relleu de la presidència entre la Llagosta i Sentmenat. A l’acte, hi han assistit alcaldes i tècnics dels municipis que integren l’AMERC: Palau-solità i Plegamans, Caldes de Montbui, Polinyà, la Llagosta, Santa Perpètua de Mogoda i Sentmenat. Durant el darrer any, l’alcalde de la Llagosta, Óscar Sierra, ha estat el màxim responsable de l’entitat i ara ho serà l’alcaldessa de Sentmenat, Montse Rueda.
L'AMERC és una entitat amb més de 10 anys de trajectòria, de treball conjunt i de compromís amb la promoció econòmica i el desenvolupament empresarial dels municipis que l'integren Aquests anys han servit per consolidar l’ens com un espai de col·laboració real, un model de governança compartida entre municipis que ha sabut generar projectes.
L'alcaldessa ha destacat al seu discurs que" És el moment d’avançar, d’adaptar l’entitat als nous temps i de millorar els instruments que ens permetin executar amb més força i eficiència els projectes que tenim i els que vindran.
Cal que fem un pas endavant en la promoció de l’AMERC, que fem créixer la seva visibilitat i, sobretot, que les empreses del territori entenguin que aquesta associació els és útil, que és necessària, i que pot ser una aliada estratègica en el seu creixement i consolidació.
Tenim nous projectes que són, sens dubte, un encert. Projectes que aposten per la mobilitat sostenible, per l’eficiència energètica, per la sostenibilitat i per un desenvolupament econòmic intel·ligent. Ara cal consolidar-los i, amb la mateixa ambició, assumir-ne de nous.
Per sort, comptem amb un bon equip: tècnic i polític, compromès, amb visió i ganes de treballar. I molt aviat disposarem del nou Pla Estratègic de l’AMERC, que ens marcarà el full de ruta per als pròxims anys i ens ajudarà a seguir construint un territori més competitiu, més sostenible i més cohesionat.
Amb la reflexió final de seguir sumant sumant esforços, idees i complicitats, per fer de l’Eix de la Riera de Caldes un referent de col·laboració intermunicipal i de desenvolupament econòmic al nostre país.