L'Ajuntament implementa una app interna per endreçar la gestió d'incidències a l'espai públic

Dijous, 14 de març de 2024 a les 00:00

La regidoria de Qualitat de l'Espai Públic conjuntament amb Informàtica i les TIC han posat en marxa un aplicatiu per tal de posar ordre en la gestió d'incidències en tot el municipi.

La finalitat d'aquest nou aplicatiu és poder generar, quantificar, ubicar, assignar i fer seguiment de totes les incidències que sorgeixen a l'espai públic (carrers, parcs, equipaments municipals, etc.), així com tasques de serveis que cal realitzar de forma puntual, com recurrent, de muntatge i desmuntatge d'actes públics o neteja.

L'objectiu d'aquest canvi és optimitzar els recursos també en l'àmbit econòmic perquè el fet de tenir-ho tot quantificat i ubicat es poden agrupar contractacions d'arranjaments perquè sigui més eficient econòmicament i de temps.

Actualment, aquest aplicatiu és intern, però aviat hi haurà opció que la ciutadania pugui enviar incidències a través del web de l'Ajuntament.

Darrera actualització: 14.03.2024 | 13:06