La primera fase de les obres del passeig Anselm Clavé clourà amb la renovació del paviment de les voreres
Dijous, 15 de març de 2007
És previst que aquesta fase estigui finalitzada al maig
Les obres que s'estan realitzant al passeig Anselm Clavé per renovar tota la xarxa d'aigua, enllumenat públic i d'altres serveis com la fibra òptica, també inclouen una renovació integral de les voreres.
Aprofitant les obres, l'Ajuntament realitza també una adequació del passeig introduint més mobiliari urbà com bancs i papereres, a més de renovar els fanals. En el tram que actualment està en execució, situat entre el carrer Francesc Layret i el passatge de Ca la Grà cia, es col·locaran quatre fanals simples, dos dobles i un més petit, cadasqun adequat a l'espai que ha d'il·luminar.
Aquesta primera fase també inclou la delimitació d'espais reservats per als contenidors i la col·locació d'una rigola blanca que marcarà el lÃmit entre l'asfalt de la carretera i l'inici de la vorera. A més, es canvia tota la vorada de la vorera. Les obres respectaran el mà xim possible l'arbrat existents i es col·locaran nous arbres per incrementar els espais d'ombra.
PAVIMENT NOU A LES VORERES
A més d'aquestes millores, l'Ajuntament preveu la renovació integral del paviment de les voreres del passeig. Es col·locaran llambordes de klinker cerà mic, un tipus de material que es caracteritza per la seva durabilitat, inalterabilitat del color i resistència a tot tipus d'agressions externes, des d'altes temperatures fins a glaçades.
El klinker cerà mic destaca també per la bona resistència a la compressió, al desgast i al pas del temps. A més, és de fà cil col·locació i té un baix cost de manteniment.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00