La Comissió per la Diversitat de l’AFA Can Sorts guanya el primer premi de la categoria “Jo també hi vull anar”

Dilluns, 16 de març de 2026

La Comissió per la Diversitat de l’AFA Can Sorts ha estat guardonada amb el primer premi de la categoria “Jo també hi vull anar”, una iniciativa que promou una educació més inclusiva i accessible per a tots els infants.

El veredicte ha estat decidit per un jurat format per sis persones, al qual també s’hi ha sumat el vot popular. Aquest reconeixement posa en valor la tasca que la comissió duu a terme per visibilitzar les necessitats dels infants neurodivergents i impulsar accions que afavoreixin una escola més inclusiva i respectuosa amb la diversitat.

Des de l’Ajuntament de Sentmenat es vol destacar la importància de projectes com aquest, que contribueixen a construir una comunitat educativa més conscient, accessible i compromesa amb la inclusió de tots els infants.

Podeu llegir també l’entrevista a les mares impulsores de la comissió al butlletí municipal.

Darrera actualització: 16.03.2026 | 08:55