El projecte del complex esportiu comença a caminar
Dijous, 6 de març de 2008
En la sessió plenària celebrada el dijous 28 de febrer es va aprovar inicialment l’establiment del servei públic municipal de complex esportiu amb piscina coberta als terrenys de Can Vilar.
El govern va presentar aquest projecte com una forma de potenciar lÂ’activitat fÃÂsica en tots els segments dÂ’edat de la població i per a que aquest activisme es pugui dur a terme en el mateix terme de Sentmenat.
En aquest punt tercer del passat ple tant el PSC com ERC i ICV-EUiA van votar en contra per discrepàncies de forma i contingut amb el projecte presentat. El govern de Núria Colomé amb el suport del Sr. Pacha, del Partit Popular, van donar llum verda al procés d’establiment d’aquest servei públic que pretén millorar l’oferta esportiva i de qualitat a Sentmenat.
Ara, lÂ’informe en qüestió i que estàformat per una memòria justificativa, pel projecte dÂ’establiment, per lÂ’estudi de viabilitat i pel projecte de reglament del servei, es sotmetràa informació pública durant un perÃÂode de trenta dies per tal que es puguin presentar les al•legacions i suggeriments corresponents.
Núria Colomé va mostrar la seva voluntat que el present projecte no es demorés excessivament i comencés a caminar el més aviat possible i, per això, va demanar la col•laboració i interès de tots els partits polÃÂtics.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00