El Centre d’Ensenyament Musical de Sentmenat obre inscripcions per al curs 2025-2026

Dimarts, 29 de juliol de 2025

Una oferta formativa diversa per aprendre música a qualsevol edat i amb horaris adaptats

El Centre d'Ensenyament Musical de Sentmenat estrenarà el curs vinent noves instal·lacions a Cal Milionari Espai d'Art i música, un espai emblemàtic del nostre poble. Aquest equipament recentment inaugurat s'ha reformat i adaptat per a oferir als alumnes del centre uns espais adequats per a l'aprenentatge i la pràctica musical.

Ja està obert el període d’inscripcions per al nou curs que començarà el mes d’octubre amb l'oferta d'activitats  adreçades tant a infants com a joves i adults que vulguin iniciar-se o continuar amb la seva formació musical.

Entre les propostes formatives hi ha sensibilització i iniciació musical, llenguatge musical, classes d’instrument —tant individuals com col·lectives—, conjunt instrumental, coral i orquestra amateur. Es pot triar entre diversos instruments: piano, cant, guitarra clàssica i elèctrica, bateria, cajón, tabal, flauta travessera i violí.

Les classes es fan de dilluns a divendres en horaris de tarda, segons la modalitat. Els preus mensuals varien segons la combinació de matèries, amb opcions adaptades a diferents necessitats i intensitats formatives. Les inscripcions es poden formalitzar a través de l’App Tràmit Smart i tota la informació detallada es pot consultar al web de l’Ajuntament.

El CEMusical torna a Cal Milionari per a oferir un espai per a l'aprenentatge, la pràctica i el gaudi de la música als veïns de Sentmenat.

Darrera actualització: 29.07.2025 | 15:31