-
Només cinc dies després de la seva instal·lació, la figura situada davant de l'Escola Can Sorts ha aparegut malmesa.
En aquests moments desconeixem les circumstàncies exactes dels fets. Per aquest motiu, revisarem les imatges de les càmeres de seguretat de la zona per determinar què ha passat i, si escau, depurar les responsabilitats corresponents.
Dansem a Sentmenat, una jornada dedicada a la dansa tradicional i a la convivència entre els alumnes de 1r i 2n de primà ria
01-06-2026El passat divendres 22 de Maig, els alumnes de 1r i n de primària de les escoles Les Filadores, Nostra Senyora del Pilar i Can Sorts van participar a la primera celebració del Dansem Sentmenat.
Sentmenat celebra el Dia de l’Orgull LGBTIQ+ amb un bingo musical drag als Jardins de Cal Milionari
01-06-2026L’Ajuntament de Sentmenat commemorarà el pròxim 28 de juny el Dia de l’Orgull LGBTIQ+ amb una proposta festiva i inclusiva adreçada a tota la ciutadania, que comptarà amb les artistes Rossy Ho i La Lujuria Drag, membres de la casa drag Dragkelarre de Sabadell. L’activitat tindrà lloc als Jardins de Cal Milionari a les 17 h i consistirà en un bingo musical amb espectacle drag, que combinarà música, humor i participació del públic.L’Ajuntament i Sentmenat Empresarial reforcen la col·laboració per impulsar la promoció empresarial i la millora dels polÃgons
29-05-2026L’Ajuntament de Sentmenat i l’associació Sentmenat Empresarial van signar el passat 22 de maig un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’establir un marc de treball conjunt per impulsar actuacions de promoció empresarial i de millora dels polígons industrials del municipi.
L’Ajuntament de Sentmenat ja disposa de l’estudi de la futura variant, lliurat oficialment per David Prat, director general d’Infraestructures de Mobilitat, i Manel Nadal, secretari de Mobilitat i Infraestructures de la Generalitat de Catalunya
29-05-2026L’Ajuntament de Sentmenat ja disposa, per primera vegada, d’aquest estudi, que és un pas important per poder continuar avançant en la tramitació de la futura variant. El document ha estat lliurat oficialment a l’alcaldessa, Montserrat Rueda, i als tinents d’alcaldessa Francesc Cadafalch i Jordi Gilgado, per part de David Prat, director general d’Infraestructures de Mobilitat, i Manel Nadal, secretari de Mobilitat i Infraestructures de la Generalitat de Catalunya.
L'AJUNTAMENT APROVA AL PLE UN PROCÉS SANCIONADOR CONTRA L’EMPRESA DEL PORTA A PORTA PER GREUS INCOMPLIMENTS DEL SERVEI
29-05-2026L’equip de govern ha portat al Ple municipal l’inici d’un expedient sancionador contra l’empresa concessionària de la recollida de residus porta a porta, amb una proposta de sanció de fins a 347.076,91€ € per diversos incompliments greus i reiterats detectats en la prestació del servei.
AUDIÈNCIA CIUTADANA SOBRE LA FUTURA VARIANT DE SENTMENAT
09/06/2026L’’Ajuntament de Sentmenat informa que el proper dimarts 9 de juny, de 18 a 20 h, al Salonet del Coro, tindrà lloc una audiència ciutadana oberta a tota la població.
La sessió serà conduïda pels tècnics del Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, que presentaran i explicaran a la ciutadania el contingut de l’*estudi informatiu i l’estudi d’impacte ambiental de la futura variant de Sentmenat.
6 - 9 anys: La tecnologia: com, quan i quina utilitzar
10/06/2026És una proposta pensada per a famílies, on reflexionem sobre l’ús de les pantalles, els límits saludables, l’impacte emocional de la tecnologia i com acompanyar els infants perquè en facin un ús més conscient i equilibrat, des d’una mirada pràctica i propera.
A càrrec de La Granja Ability Training CenterInscripció prèvia enviant un missatge a ensenyament@sentmenat.catL'activitat es portarà a terme amb un mínim de participantsMostra de K-POP
11/06/2026Vine a gaudir de les actuacions dels grups de dansa K-pop, amb coreografies dels grups d’iniciació (8 a 11 anys) i nivell avançat (+13 anys). Serà una mostra del treball fet durant el curs, amb actuacions individuals i col·lectives!
ACCÉS GRATUÏT