Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.

Normativa relacionada:
Decret legislatiu 1/2010, del 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
Planejament municipal.
Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.

Quin cost té:

L'establert en cada moment per les ordenances fiscals vigents.

Qui pot sol·licitar-ho:

Ho pot sol·licitar la persona que hi estigui interessada o el seu representant degudament autoritzat.

Cal aportar:

  • DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR AMB AQUESTA SOL·LICITUD

    • Instància oficial de l'Ajuntament (descarregar en apartat ENLLAÇOS).

  • OBSERVACIONS

    Veure informació detallada en l'apartat ENLLAÇOS.

  • PAGAMENTS

    Preu: L'establert en cada moment per les ordenances fiscals vigents.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    De dilluns a divendres, de 9 a 14h. Dilluns i dimecres, de 16 a 19h.

Darrera actualització: 15.05.2019 | 12:47