El servei d'atenció al consumidor continua en marxa

Dilluns, 4 de maig de 2020 a les 00:00

Tot i l'estat d'alarma, el servei s'ofereix des de l'OAC per telèfon (93.715.30.30 de 9 a 14 h) i telemàticament a la seu electrònica.

La regidoria de Consum vol recordar i informar que malgrat l'estat d'alarma, es continua prestant el servei d'atenció al consumidor des de l'OAC per telèfon (93.715.30.30 de 9 a 14 h.) i telemàticament a la seu electrònica (reclamacions consum).

Totes aquelles persones de Sentmenat que s'hagin trobat amb alguna cancel·lació de viatges, espectacles, vols o prestació d'algun servei, entre d'altres, poden posar-se en contacte a partir d'alguna de les vies ofertes per a informar-se dels seus drets i reclamar -si correspon- a través d'aquest servei que prestem d'atenció al consumidor.

L'Agència Catalana de Consum ha publicat informacions per a consumidors i empreses sobre com actuar davant aquestes situacions comentades: http://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Viatges-a-zones-afectades-COVID-19

Darrera actualització: 10.06.2020 | 11:51